弒殺之夜









在灰色的牆角



窺視著所有的幸福



那裡有你走時



帶不走的氣味



那個



像瘋了一樣的雨季



你所給的愛



只是種同情的惻隱





我不是個



可以炫耀的芭比



我是個會紝蜇人的蠍子



只是你



從未發現過





看見我笑了嗎?



親愛的



一切都結束了



我將是自由的



做一個依舊神秘的我



黑色的夜



寂寞



卻如貼近我的心





孩子



別靠近我



我能傷害所有的人



包括你



沒有例外 





The tour...





Sadness knows my name



I... am not a shield or a weapon...



I am a sword that cut all your sadness.



So... no matter what, I must have no fear.



This is what I have been given with live's evidence...



It gives us time to find "love",



no matter what kind of form been showed out;



It's "love", let us not been enslave by sadness.



What called "live" is to pray and understand self,



In a tour of "finding love"...
arrow
arrow
    全站熱搜

    薛丁格的貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()